Monday 6 November 2017

Forum Forex Tbst Ricetta


Ada beberapa Kawan bertanya. mcm mana mercato menganalisa. saya Fikir tak baik menghampakan Harapan org..siapa lah kita ni. Ada kawan Tanya berapa bayaran UTK Belajar. saya fikir. fikir doa dan nikmat..kurniaan..rahmat dari Allah l'Altissimo Lebih besar nilai Dari duit. ingat. HIDUP NI SEMANTARA AJE. 7 dicembre 2010 alle 10:32 SENANG AJE. menganalisa, mercato memahami seterusnya ni..mcm mau ngaji Al Quran. tak kenal huruf ALIF..BAA..TAA..mcm mana mau ngaji Al Quran. tak kenal A..B..C. mcm mana mau membaca. mcm cerita P Ramlee. surat Bahasa Melayu. Azis. kata..sekali Syair la..sudin kata. dia tulis araaab. Ramlee tak Bunyi langsung. tak kenal huruf. Baru kenal forex 3h..1 Bulan. 2 Bulan. Terus commercio vero e proprio akaun..guna Pulak TOK Bomoh MENGARUT (indicatore la). LICIN..Top up. Licin. Rabboccare Lagi. Licin. mcm - mcm TOK Bomoh di guna. EMA..RSI..MACD..BRAIN..STOCH..MA..ADX..BOLINGER..DINAPOLI..FIBONACCI..kejap menang..kejap kalah..last Licin. sambung esok insyALLAH. 7 dicembre 2010 alle 10:32 Kita bincang 3 perkara Saja. 1. Tok Bomoh 2.Bank 3.Forex. kita bincang satu satu. Tok Bomoh ni jika di Lihat dari ilmu antropologi (Secara ilmiah) .. ia Adalah budaya (Hasil pemikiran manusia). soalnya ia adakah satu ilmu. semua org tau. kepentingan Ilmu UTK membuat Suatu perkara..saya tak mau Ulas. Ilmu ni Jika di Lihat dari Falsafah (Secara ilmiah). ia Adalah bendaperkara YG dihasilkan melalui penyelidikan. kemudian di uji..berulang Ulang kali. terbukti kebenarannya DAN bila orang utan rimasto menggunakan Nya hasilnya tetap sama..Jadi Tok Bomoh ni apa..soalnya adakah ia termasuk DLM kategori ilmu. dia memang di hasilkan dari penyelidikan manusia. di uji. sekejap ia ia benar..sekejap salah DAN bila orang utan rimasta nya mengunakan. hasilnya berbeza Beza. Hasil Kaji selidik 90 ke 95. commerciante menggunakan jampi nya. keputusannya. TKO. rumusannya Tok Bomoh (indicatore) .. Bukan Suatu ilmu DLM Perniagaan Forex. Bahaya. umpama SENJATA MAKAN TUAN. Fikir fikirkan..selamat beramal .. 7 Dicembre 2010 alle 10:32 82062.BANK. apa. Siapa. satu intisusi kewangan yg mempunyai dana yg besar dan di urustadbir Oleh sekelompok manusia YG berpendidikan (Pakar) DLM tersebut bidang. mereka. berILMU. BERPENGALAMAN. LUAS. Dan Lebih penting. mereka. terbukti. BERJAYA..fikir Secara rasional. kita percaya siapa..TOK Bomoh banca Kah atau. sambung nanti .. 7 Dicembre 2010 alle 10:32 Oieh kerana Banca di urustadbir Oleh org yg Pakar DLM bidang ini..mereka mempunyai beberapa Prosedure YG penting antaranya: 1.hari melabur 2.hari vicino akaun 3.jam marmellata nya melabur 4.market 5.mereka Telah menetapkan Satu Kadar MINIMA. setiap kali membuat pelaburan supaya DPT mengawal mercato halatuju. minimi 2 jam..3jam. ke 7jam. Dari mercato sideway. bila London Open Atau US Open di Tiba Tiba pantas bergerak mercato (terbang). ujud candela Besar (TF H1). marmellata ke dua. dimensione candela bila besar Tadi sama atau melebihi dimensione MINIMA banca (INI studio kena). kita commercio bersama sama mereka. SIAPA Mereka. mereka Adalah sekelompok manusia YG memiliki ilmu DLM bidang ini. SIAPA Mereka. SIAPA INDICATORE. mcm langit dan Bumi. Fikir fikirkan Dan Selamat beramal. sambung nanti .. 7 Dicembre 2010 alle 10:33 82063.FOREX. forex ni. apa dia. apa minatang. ada ekor ka. Tanduk. kaki berapa Kah. sifatnya (tabiaat) mana MCM. menjala lare. R ka. mcm beruk ka (kejap keatas kejap ke bawah). soalnya anda kenal tak forex ni. lah OK. saya ada cerita tentang perkara ni. saya ada kwn..dia kata dah baca buku YG Tebal tentang forex Tebal. Baca sekali..tak faham..baca..baca..baca. Ulang. tak faham jugak. Jumpa Saya. saya terangkan Hanya beberapa minit. saya Nampak mcm dia tak percaya. hairan. begitu mudahnya mengenal forex ni. kisah 2. kwn saya commercio dari mlm sampai ke pagi..tak tidur..hingga anaknya bangun..kata pd dia. Tahan juga mata Bapak. bila saya terangkan beberapa minit Saja, apa forex. dia pukul dahi. Sambil kata Bodoh. ni lah akibat bila Buat Keja. tak ada ilmunya. Fikir fikirkan. ambil teladan dari kisah ni. sambung 7 dicembre, 2010 alle 10:33 Saya tetap berpendapat. mengelirukan UTK terangkan APA FOREX NI. I melalaui tulisan. nanti Jadi 4 org buta pergi mengenal seekor Gajah. YG Raba kaki kata Gajah mcm Tiang. YG Raba Perut kata Gajah mcm dinding. YG Raba Gading kata Gajah mcm Tanduk. YG Raba belalai kata Gajah mcm talihos. JADI LAWAK Pulak. KELAKAR. MENGARUT. Jika faccia a faccia. kejaaaaap Saja dah Nampak. apa alif. apa Baa. apa TAA. forex ni..mcm mana ya 7 Dicembre 2010 alle 10:33 Antara isi penting DLM bab forex ni. 1.RUPA Wajah. (Marmellata marmellata terjadi. Sizenya.) 2.TABIATSIFAT 3.TRICK 4.REPAIR 5.KEKUATAAN Harian 6.PEMBATALAN NYA. entah apa punya minatang ni. Nampak mcm Senang. Konon boleh Buat kawan..tum. Makan Pang. tak kenalfaham forex. dia Akan berubah menjadi seekor binatang. tutti voi Tahu tak APA perangai seekor binatang. 1.Dia Suka makan seorg Diri. tak Bagi makn kawan lain (singa..harimau) 2.Dia makan Kawan kawan dia (commerciante la) 3.yg palizzata Buruk perangai dia. dia Suka mempermain mainkan. seronok dia. sebelum dia Makan (Kucin dgn. cicak..tikus). mcm kisah kwn saya Tadi. tak faham apa forex ni. satu mlm tak Tidur. di permain maindiperbodoh bodohkan Oleh forex dan akhirnya Baru lah di Makan forex. Nampak Tandanya ke acquisto. Kita pun acquisto. tak Lama dia berubah Jadi minatang. dia gioco di parole ke vendita. Makan Kita. Fikir fikirkan. Selamat beramal .. 7 dicembre 2010 alle 10:33 maaf. saya menerangkan berbentuk kiasan kiasan. Alasan Saya. tahap penerimaanpemahaman antara seorang individu DGN YG Lain tak sama. tahap gioco di parole Pendidikan, berbeza Trading System beza..Salah Satu Yang prezzo berdasarkan azione Adalah TBST. Untuk kali ini saya tidak membahas apapun mengenai TBST ITU sendiri, Akan tetapi akan saya condivisione APA yang saya Miliki didalam perpusataan Pribadi yang saya dapatkan dari dunia maya. File2 TBST ini saya Kumpulan dari berbagai Sumber, terutama dari maestro TBST sendiri yaitu ABG Din, Jamuddin, Rafiq Inas Fx dan lain2. file di Banyak yang akan condivisione saya berupa Ebook, baik ebook Yang berisi materi kuliah ABG Din di dinding FB Nya, Ebook berisi gambar ataupun Ebook mengenai teori TBST. Setiap gambar dilengkapi dengan penjelasan Secara detil. Isi. Cara memahami intelligente commerciale dedicare a: Rafiq Inas Fx Special Grazie a. Abg Din (Trade Bank) composto da. Muhammad Azreen Isi. Cara memahami Trade Bank dedicare a: Rafiq Inas Fx Special Grazie a. Abg Din (Trade Bank) composto da. Mustang Fx Krangka Kerja Trade Bank Jika anda Masih penasaran dan ingin mengunjungi nara Sumber, silahkan klik di Untuk file2 di Più saya dapatkan dari siswa2 ABG Din Yang banyak bertebaran di dunia maya. 3 komentar: Komentar ini Telah dihapus Oleh pengarang. Terima kasih ATAS informazioni yang sangat menarik tentang TBST, saya Sedang mendalamai TBST. Jika ada yang Baru tentang perkembangan pembelajaran TBST Mohon di kabarkan di daftardifbsgmail s, id9s

No comments:

Post a Comment